O nakupovanju

Splošni pogoji
Splošni in ostali pogoji poslovanja spletne prodajalne www.oneway.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS. Upravitelj je podjetje RIP , d.o.o.
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba. Kupec z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani. Pred nakupom je obvezno narediti registracijo v spletni prodajalni. Obiskovalec s tem pridobi uporabniško ime (njegova elektronska pošta) ter geslo, ki ga izbere sam.
Stanje zalog: Možno je, da naročenega artikla ni več na zalogi, čeprav status v spletni trgovini kaže zalogo, in bi si kupec potrditveno pošto lahko razložil, kot da bo izdelek dobil. Če naročen izdelek dejansko ni na zalogi, bo kupec o tem obveščen v čim krajšem času, najkasneje pa naslednji delovni dan.
Varstvo podatkov
Vaši podatki, ki nam jih boste posredovali, so skrbno varovani in do njih pa nima dostopa nobena tretja oseba.
Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah na naši spletni strani.
Različne e-novice vam bomo pošiljali zgolj v primeru, da se boste nanje naročili.
Na vašo zahtevo bomo vaše podatke izbrisali v rokih in skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Plačilo, cene
Trenutno imamo dve možnosti plačila.
- po povzetju z gotovino: da naročeno blago plačaš pri dostavi
- nakazilo na račun: naročeno blago lahko na vaši banki ali spletni banki plačate z nakazilom na transakcijski račun podjetja:
RIP d.o.o. , Bizjakova 2a, 1000 Ljubljana, IBAN: SI56 02083 0089532336 pri NLB d.d.
Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic (številka naročila) in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem. S tem si boste zagotovili hitrejšo izvedbo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.
Vse cene vsebujejo DDV. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme potrjeno naročilo po elektronski pošti). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Dostava naročenega blaga
Naročeno blago dostavlja GLS, s katerim imamo sklenjeno pogodbo. Dostava bo izvršena na naslov, naveden ob naročilu.
General Logistic System d.o.o.
Potek dostave: dostavljavec vam ob prvem neuspešnem poskusu dostave pusti sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka dostavne službe (01 500 11 90). V primeru, da se želite z dostavno službo dogovoriti za prevzem pošiljke, vas prosimo, da jih pokličete na telefonsko številko 01 500 11 90 ali pa jim pišite na e-mail info@gls-slovenia.com in se dogovorite za čas dostave paketa. Lahko pa se tudi dogovorite, da vam vaš paket dostavi v paketno trgovino, kjer ga lahko prevzamete sami ob predložitvi številke paketa in osebnega dokumenta.
Seznam paketnih trgovin se nahaja na spodnji povezavi: GLS Parcel Shops V kolikor ne boste stopili v stik z dostavljavcem, vam bo ta pošiljko poskušal ponovno dostaviti peti delovni dan (po prvem poskusu dostave). V primeru, da ponovna dostava ne bo uspešna, se paket vrne pošiljatelju. Dostavna služba si pridržuje pravico, da na primeren način preveri istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotavljamo, da naročeno blago izročimo pravemu naročniku. V primeru plačila po povzetju naročene izdelke plačate v gotovini ob prevzemu družbi GENERAL LOGISTICS SYSTEMS d.o.o
Strošek dostave je: 3,20 €
Vračilo, reklamacije, stvarna napaka, omejitev odgovornosti
Vračilo
Če z naročenim artiklom niste zadovoljni ga pošljite na naslov OneWay, Trubarjeva 17, 1000 Ljubljana. Izpolni obrazec za vračilo blaga in denar vam bomo nakazali na vas račun v roku 15 dni. Brez vprašanj in brez zapletov! Če obrazca za vračilo nisi dobil, ga lahko dobiš tukaj
V primeri da bi želeli drugo velikost ali zamenjati za kateri drugi artikel, ga lahko v 15 dneh zamenjate v naši trgovini na Trubarjeva 17,Ljubljana ali pošljete na naslov OneWay, Trubarjeva 17, 1000 Ljubljana.
Za vračilo uporabite GLS nalepko, ki ste jo dobili, le tako boste naročeno blago poslali brezplačno.
Pomembno: Izdelek mora biti zapakiran v originalni embalaži, nepoškodovan in nenošen.
Reklamacija
V primeru reklamacije nas o tem pisno obvestite prav tako z obrazcem v osmih (8) dneh po prevzemu pošiljke. Reševanje reklamacij bo potekalo v skladu z določili veljavne zakonodaje.
Stvarna napaka
Če ugotovite, da ima kupljeni izdelek napako, imate pravico zahtevati od prodajalca, da napako odpravi ali zamenja izdelek z novim ali vrne kupnino ali vrne del kupnine v sorazmerju z napako. Iz naslova stvarne napake lahko napako reklamirate pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Omejitev odgovornosti
RIP, d.o.o. (OneWay.si) ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletnih strani oneway.si in vanje vključenih vsebin. RIP , d.o.o. si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne strani brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb. RIP, d.o.o. si prizadeva predstaviti kar najbolj točne in ažurne informacije, toda morebitnih napak na straneh oneway.si glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov, zaloge idr. ne izključuje in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti.
Odstop od pogodbe
Fizične osebe, ki blago naročijo preko www.oneway.si imajo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporočijo na kontaktni e-naslov info@oneway.si, da odstopajo od pogodbe, ne da bi jim bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa). 
Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. V kolikor izdelke začnete uporabljati, pa si premislite, s tem izgubite pravico do odstopa od pogodbe. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prejema vrnjenega blaga in dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj (razen če podjetje samo prevzame blago)
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Za vse pritožbe se obrnite na elektronski naslov info@oneway.si.si oz na telefonsko številko: 01/425 12 28.
Ogled naročil
S prijavo v spletno trgovino in klikom na račun (zgoraj desno) si lahko ogledaš vsa svoja naročila in njihov status.
Ostalo
Plačilo se poravna po prevzetju, v ceni je že vračunan 22% DDV
Pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku in so shranjene na sedežu družbe
Osebna izkaznica podjetja:
Naziv: RIP , d.o.o.
Naslov: Bizjakova 2a, 1000 Ljubljana
Matična številka: 1532472
ID številka: SI74428381
Podjetje RIP , d.o.o. je davčni zavezanec
Vpis v sodni register: 1/33249/00 okrožno sodišče v Ljubljani
Osnovni kapital: 8.763,00 EUR